Benim Sadık Yarim Kara Topraktır Akor - İşkence yaptıkça bana gülerdi. Duman - Kara Toprak - Akor Orjinal Ton Kolay A -A.


En Hizli Kara Toprak Akor

Havaya bakarsam hava alırım.

Benim sadık yarim kara topraktır akor. F G Am Kara topraktır. Benim Sadık Yarim Kara Topraktır. Kolun açmış yollarımı gözlüyor.

Dost dost diye nicesine sarıldım. Mİ LA FA SOL SOL FA FA SOLFA SOL Mİ Mİ Mİ. Benim sadık yârim kara topraktır.

Dileğin var ise Allahtan. Em D G Am C. Bunda yalan yoktur herkes de gördü.

Mİ LA FA SOL SOL FA FA SOLFA SOL Mİ Mİ Mİ. Fm7 Dost dost diye nice nicesine sarıldı x3 Bm Benim sadık yârim kara topraktır Fm Beyhude dolandım ey yar boşa yoruldum Bm Fm7 A Fm Benim sadık yârim kara topraktır kara topraktır Fm Tüm kusurlarımızı toprak gizler Fm Tok varisler Fm Yol kavisler Fm Filizler ağaç gece gündüz olmak ister Fm Benim bi çivi gibi arzum Fm Çakıldıkça yeni biri gibi hissiz Fm. Toprağa bakarsam dua alırım.

Ne bir vefa gördüm ne faydalandım. Allah kula yakın kul da Allaha. Deeperise Cem Adrian Şanışer Lyrics.

Benim sadık yârim kara topraktır. Hakîkat ararsan açık bir nokta. Almak için uzak gitme topraktan.

Dost dost diye nice nicesine sarıldım. Topraktan Ayrılsam Nerde Kalırım. Beyhude dolandım boşa yoruldum.

Yüzün yırttım tırnağınan elinen. Benim sadık yârim kara topraktır. Benim sadık yarim kara topraktır.

Hâkkın hazinesi gizli toprakta. Karnın yardım kazmayınan belinen Yüzün yırttım tırnağınan elinen Yine beni karşıladı gülünen Benim sâdık yârim kara topraktır. F G Am Kara topraktır.

Toprağa Bakarsam Dua Alırım. Yine beni karşıladı gülünen. Benim sadık yârim kara topraktır.

Aşık Veysel - Benim sadık yarim kara topraktır. Benim Sadık Yarim Kara Topraktır Bağlama saz Notaları. Her türlü isteğim topraktan aldım.

Benim sadık yarim kara topraktır. Dost dost diye nice nice sine sarıldım ey yar sarıldım Benim sadık yârim kara topraktır Beyhude dolandım ey yar boşa yoruldum Benim. Am Dost dost diye nice nicesine sarıldım G C Am Benim sadık yarim kara topraktır Am C Am C Beyhude dolandım ey yar boşa yoruldum Dm C F Am Benim sadık yarim kara topraktır kara topraktır Am Nice güzellere ey yar bağlandım kaldım G C Am Ne bir vefa gördüm ne faydalandım.

Bunda Yalan Yoktur Herkesler Gördü. İşkence Yaptıkça Bana Gülerdi. Havaya bakarsam hava alırım.

KARA TOPRAK Dost dost diye nicesine sarıldım Benim sâdık yârim kara topraktır Beyhude dolandım boşa yoruldum Benim sâdık yârim kara topraktır Nice güzellere bağlandım kaldım Ne bir vefa gördüm ne fayda buldum Her türlü isteğim topraktan aldım Benim sâdık yârim kara topraktır Koyun verdi kuzu verdi süt verdi Yemek verdi ekmek verdi et verdi Kazma ile döğmeyince kıt. Toprağa bakarsam dua alırım. Bütün kusurumu ey yâr toprak gizliyor.

Bm G Bm Dost dost diye nice nicesine sarıldım G Bm Sine sarıldım D A G Em Benim sadık yarim kara topraktır A Em G Em Beyhude dolandım boşa yoruldum A Em G Em Benim sadık yarim kara topraktır G Em Kara topraktır A Em G Em Nice güzellere bağlandım kaldım G Em Bağlandım kaldım Bm G Bm Nice güzellere de yar bağlandım. Duman - Kara Toprak Şarkısının akor - nota - sözleri. Bir Çekirdek Verdim Dört Bostan Verdi.

Hâkkın gizli hazinesi toprakta Benim sadık yârim kara topraktır. Am Em Am Em Karnın yardım kazma kazma ile belinen x2 G Dm Am Dm Am Em Yüzün yırttım tırnak ile elinen Am Em Dm Am Em Am Dm Am Em Yine karşıladı beni deste gülinen Dm Am Dm Am Em Am Benim sadık yarim kara topraktır. Benim sadık yârim kara topraktır.

Dost dost diye nicesine sarıldım Benim sâdık yârim kara topraktır Beyhude dolandım boşa yoruldum Benim sâdık yârim kara topraktır Nice güzellere. Em Dost dost diye nice nicesine sarıldım x2 D G Em Benim sadık yarim kara topraktır Em G Em G Beyhude dolandım ey yar boşa yoruldum Am G C Em Benim sadık yarim kara topraktır kara topraktır Em Nice güzellere ey yar bağlandım kaldım x2 D G Em Ne bir vefa gördüm ne faydalandım Em G Em G Her türlü. Tüm kusurlarımızı toprak gizler.

Koyun Verdi Kuzu Verdi Süt Verdi. Yukarıdaki solfej videosu ile takip edebilirsiniz aynı notalar notaları hem kısa sap bağlama hem uzun sap bağlama da kullanabilirsiniz SOL LA FA SOL SOL FA FA SOLFA SOL Mİ Mİ Mİ Mİ. C C Db D D Eb E F F Gb G G Ab A A Bb B.

Dm Am Dm Am Dost dost diye nice nicesine sarıldım x2 C G Am F Benim sadık yarim kara topraktırAm F Am F Beyhude dolandım ey yar boşa yoruldum G Dm G Dm Benim sadık yarim kara topraktırF Dm Kara topraktırG Dm G Dm Nice güzellere eyy bağlandım kaldım F Dm bağlandım kaldımDm Am Dm Am Nice güzellere ey yar bağlandım kaldım Dm Am bağlandım kaldım. Bir çekirdek verdim dört bostan verdi. Am Em Dm Am Em Am Dm Am Em Gün gelir Veyseli bağrına basar Dm Am Dm Am Em Am Benim sadık yarim kara topraktır.

Benim Sadık Yarim Kara Topraktır. F G Am Kara topraktır. Am Em Am Em Her kim ki olursa bu sırra mazhar x2 G Dm Am Dm Am.

Bir çekirdek verdim dört bostan verdi. Benim sadık yarim kara topraktır. Benim sadık yarim kara topraktır Submit Corrections.

Dost dost diye nice nicesine sarıldım. Aşık Veysel Kara Toprak. Benim Sadık Yarim Kara Topraktır Bağlama saz Notaları.

Benim Sadık Yarim Kara Topraktır Lyrics. Havaya Bakarsam Hava Alırım. You May Also Like.

Benim sadık yarim kara topraktır. Comertlik toprağa verilmiş Haktan. Fm Dost dost diye B5 A5 E Fm nice ni ce si-ne sa rıl dım x2 E Fsus Fm Benim sadık yârim kara topraktır Fsus Fm Beyhude dolandım Fsus Fm ey yar boşa yoruldum Bm Benim sadık yârim A Fm Bm A Fm kara topraktır kara topraktır Fm Nice güzellere ey yar B5 A5 E Fm B5 A5 E Fm bağlandım kaldım bağlandım kaldım x2 E Fsus Fm Ne bir vefa gördüm ne faydalandım Fsus.

Beyhude dolandım ey yar boşa yoruldum. Aşık Veysel Şatıroğlu 1894te bir Orta Anadolu kenti olan Sivasın Şarkışla ilçesine bağlı Sivrialan köyünde dünyaya geldi. Nice güzellere bağlandım kaldım.

Benim sâdık yârim kara topraktır. Aşık Veysel Benim Sadık Yarim Kara Topraktır Mp3 indir dur müzik yükle Benim Sadık Yarim Kara Topraktır dinle sözleri oku Benim Sadık Yarim Kara Topraktır cepten mobil indir. Am Em Am Em Her kim ki olursa bu sırra mazhar G Dm Am Dm Am Em Dünyaya bırakır ölmez bir eser.

Merhem çalıp yaralarım düzlüyor. Pinhani - Beni AlBugünüm yarın olsa ya da hep yeni baştan Yaşamak ne güzel olur hiç başlamamışsan Geriye ne kalırdı yaşananları atsan Seni bir. Yukarıdaki solfej videosu ile takip edebilirsiniz aynı notalar notaları hem kısa sap bağlama hem uzun sap bağlama da kullanabilirsiniz SOL LA FA SOL SOL FA FA SOLFA SOL Mİ Mİ Mİ Mİ.

Topraktan ayrılsam nerde kalırım. F G Am Kara topraktır. My Faithful Beloved is Mother EarthAnother Aşık Veysel folksong by TarkanTarkans rendition of My Faithful Beloved is Mother Earth premieres in the m.

Benim Sadık Yarim Kara Topraktır. Em C Em Dost dost diye nice nicesine sarıldım C Em Sine sarıldım G D C Am Benim sadık yarim kara topraktır D Am C Am Beyhude dolandım boşa yoruldum D Am C Am Benim sadık yarim kara topraktır C Am Kara topraktır D Am C Am Nice güzellere bağlandım kaldım C Am Bağlandım. Benim sadık yârim kara topraktır kara topraktır.


Kara Toprak Ritim Gitar Akorlari Huseyin Yildiray Duman Istanbul Sultanbeyli Muzik Aletleri Ve Dersleri


Benim Sadik Yarim Kara Topraktir Notalari Asik Veysel Nota Nehri


Kara Toprak Nota Do Re Mi Turku Notasi Sitemize Hosgeldiniz


En Hizli Kara Toprak Akor


Kara Toprak Gitar Nota Tab Gitaregitim Net Gi Tar Notalara Dokulmus Muzik Muzik Notalari


En Hizli Kara Toprak Tab


En Hizli Kara Toprak Akorlari


En Hizli Kara Toprak Akor Merkezi Tab


En Hizli Kara Toprak Tab


Benim Sadik Yarim Kara Topraktir Nota


En Hizli Kara Toprak Akorlari


En Hizli Kara Toprak Akor Imera


En Hizli Asik Veysel Benim Sadik Yarim Kara Topraktir Sozleri


En Hizli Asik Veysel Kara Toprak Sozleri


Related Posts